Gooood Morgon!

Idag är ordet trött det ord som beskriver min personlighet allra bäst idag. Gäspar konstant och jag orkar INGENTING.
Jag vet att man orkar mer än vad man tror, men nu känns som att jag lätt kommer slösa denna dag till vila, slapphet, och gäspning. Någon energi har jag inte sett röken av. Energin som fanns igår är borta.

Jag vet iallafall en sak som jag måste göra idag. Gubben och jag ska ner till källarn i eftermiddag och leta upp en massa gamla papper, meriter från jobb etc. För imorgon ska jag till Af igen och visa dom plus att jag ska lämna in lite andra papper. Pratade med jobbet igår och fått en extra tid. Kalasbra!

Det blir vad man gör det till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0