Hemma

Sitter här hemma i sovrummet i min ensamhet. Har jobbat mellan 13-21 idag och det har gått riktigt bra trots att jag varit på en avdelning som brukar vara rörig. Timmarna gick fort. När jag var på väg hem så hade jag fått ett sms av Joel att han griljerat en julskinka =) Och den var supergod =)

Imorgon måste jag till VC och ta blodprover om jag inte har turen att sköterskan på jobbet  hinner ta dom imorrnbitti så jag bara kan gå upp dit och lämna dom efter jobbet. Pratade med henne förut och hon erbjöd sig om hon hade tid. Dom har mycket och göra dom också. Det märks, hur som haver så måste jag ta dom. Hatar allt som har med nålar att göra. Menmen ska försöka slappna av så gott det går.

Jag jobbar ett kort pass imorgon mellan 7-11, ska vara fastande från nu ikväll kl 24 och får varken äta eller dricka innan proverna ska tas. Inte ens VATTEN får jag dricka. Inget morgonkaffe för min del. Hur ska det gå??? Älskar morgonkaffet, Men är det så så är det.

Tomt här i sängen nu. Joel är på väg till Arlanda och ska hämta sin lillasyster Sara som kommer hem en kortvisit från London. Han skulle va hemma vid tre, halv fyra. Hoppas jag inte blir väckt. Jag behöver min sömn. Positivt är att vi får sova ett par timmar tillsammans i natt innan jag ska upp och greja.

Nä, nu måste jag försöka sova lite även fast jag inte vill. Känner mig trött, men ändå inte konstigt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0