Home sweet home

NU är vi hemkomna ifrån Göteborg och helgen har varit toppen! Tyvärr åkte inte kameran fram nåt, men julen på Liseberg ska hellre upplevas live än ses på bild tycker jag =)

Det var verkligen en hög mysfaktor om man bortser ifrån alla människor. Ja, det gick knappt att ta sig fram och att spela på hjulen, ja det var inte det lättaste. Sjukt mycket folk, men ack så vackra julgransbelysningar. Den varma choklad, ja jag påpekar den ÄKTA varma chokladen var supergod, men kall.


Träffade på mina jobbarkompisar ifrån Boken också bland allt folk så det var trevligt! Senare på kvällen gick vi ner till den Holländska restaurangen precis under där min farbror bor och käkade. Pappa var snäll och bjöd och för mig blev det en kycklingfilé med vitlökssmör och stekt potatis ;) Himla mumsigt! Därefter spenderades resten av kvällen i lägenheten och vi var trötta allihopa efter veckan.


Lite sovmorgon blev det allt och när vi hade gått upp och käkat frulle så tog vi en promenix till varuhuset Nordstan. Va inte på nåt vidare shoppinghumör så det blev en billig helg =)

Borta bra, men hemma bäst. Visst fasen stämmer det?

Kommentarer
Postat av: Brinken

Jo det brukar kunna vara så :D

2008-12-08 @ 17:14:58
URL: http://beegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0