Jobb Jobb

Gu så härligt det var med en liten sovmorgon idag! Det tråkiga är att jag drömde en mardröm i natt :/ Finns inget värre. Hoppas det inte är en sanndröm då skulle jag bli förkrossad.

På förmiddagen så var jag hos Tessan och drack en massa kaffe, alltid skönt att ha ett bollplank där man kan avreagera sig på det som irriterar än. Igår var en sån dag som jag kände mig sur och något tålamod såg jag inte skymten av, Tur att man inte känner så varje dag.

Snart ska jag plocka i mina saker, gå till Pressbyrån och köpa en dricka och lite halstabletter och sen kila till jobbet. Imorgon börjar jag tidigt. Hoppas att denna natt inte ger mig en mardröm till....

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0