Måndag

Igår var det första avdvent. Kan ni tänka er? Va tiden går! Inte längesen man var på jobbet och svettades på grund av värmen, och inte längesen man satt ute och solade. Om 23 dar är det JULAFTON.

Här hemma har vi inte lagt ner våra själar i att julpynta. Självklart har vi ljusstakar, lite tomtar och såklart min julstrumpa. Ska jag vara ärlig så är jag inte mycket för julfärgerna, rött, grönt.. osv. Tycker om det stilrena utan en massa tomtar överallt.  Mysigast är det hemma hos farmor. Där passar det med alla dessa julsaker och där känner iallafall jag en riktig julstämning. Bara tanken på att jag ska jobba hela julaftonsveckan inklusive nyårsveckan gör att jag inte ser framemot julen så värst mycket.

Men jag kan tillägga att när man väl kommer dit så rullar timmarna snabbt och det är rätt mysigt även på jobbet =)





Kommentarer
Postat av: Jessica W

Hej!!!

Gud vad roligt att du hittat till mig blogg!!!!Vad gör du för tiden då? Jag är ju mammaledig just nu!!!

Har faktiskt frågat Mikael lite om dig ibland!!Saknat dig gumman!kram

2008-12-02 @ 09:41:04
URL: http://peppsen.blogg.se/
Postat av: Jessica W

haha..klart jag inte har gömt bort dig!!!

Japp det har hänt en del sedan sist!!!Nu är amn ju gifto har två små pluttar!!!!

Ni har inga barn planerade?

JAg jobbar också som timviakrie,,tycker det är ganska roligt att jobba på lite olika ställen emn självklart vill man ju ha fast!!!!

kramar

2008-12-02 @ 10:49:05
URL: http://peppsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0