Vilken dag!



Visst är jag söt?

Nä, det är inte jag på bilden, men vi har vissa likheter som att vi båda är trötta.
Den här dagen och gått i snabbt tempo och jag måste nog säga att det är skönt att den är över.
Att jag om några timmar kommer krypa ner i sängen och sova.
Idag har jag alltså jobbat ett pass mellan sju till halv ett. Därefter gick jag hemåt. Käkade och sen tog jag pendeln in till stan. Inhandlade hårspray och ögon makeup remover.
Träffade farmor som jag fick skjuts av hem eftersom hon ändå skulle till Mjölby.
Hann inte mer än innanför dörren så ringde jobbet igen. En boende va dålig.
Jag klädde på mig igen och kilade dit.
Nu är jag hemma, äntligen!

Ska mumsa skumtomtar tänkte jag, fick en hel låda av farmor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0