Ej i toppform

Tänkte tycka lite synd om mig själv just nu. Har känt mig trött och hängig ett par dar nu utan att veta anledningen. I går blev det en lång dag som slutades på hemvägen med migrän och illamående. Jag stressade hem, slängde i mig lite lasagne som min kära farmor hade tillagat. Därefter plockade jag ihop lite saker och gick till jobbet.

Började mitt pass klockan fyra, men kände redan vid tre tiden att jag inte var i toppform. Slängde i mig en värktablett som förgäves inte hjälpte till så mycket, men jag gjorde mitt pass även att jag var tvungen att sätta mig ett flertal gånger och pusta ut. Fy sjutton, trodde hjärnan skulle explodera!

Satte en lapp på dörren på jobbet om att jag inte mådde bra och om dom kunde hitta nån annan som kunde ta mitt pass ikväll. Ringde när jag vaknade och det var lugnt. Skönt det.Så denna Fredag ska jag bara slappa, sova, sova, sova....


Det är om nån jag värd. Imorgon likaså. Hoppas att jag är piggare tills på Söndag för då måste jag klara av timmarna.

För övrigt så mår jag kalasbra, allt flyter på och det känns hur bra som helst.

Tänker på mamma... det ser inte ljust ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0