Middag med jobbet :)

Oj, va helgen har gått fort. I fredags var det middag på Zebban här i Mjölby med jobbarkompisarna och det var riktigt trevligt förutom att jag blev lite för lullig framåt småtimmarna. Maten var god och sällskapet var kanon =) En kanonkväll!

Självklart hade jag med mig kameran och här kommer några bilder från i Fredags.



Jag har iallafall lärt mig en läxa att jag hålla mig till alkolfria drinkar hädanefter om jag ska jobba. Usch, va dåligt jag mådde igår. Men det gick bra och det är klart att man orkar ju inte lika mycket längre som man gjorde på gymnasiet. Jag känner mig gammal =)

Har massor fler bilder från kvällen, men det här får räcka för ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0