Natti Natti

Ligger nu här i sängen redo att sova, tänderna är borstade och alla lampor är släckta. Bloggnarkoman som jag blivit så måste jag skriva ett sista inlägg innan jag somnar.

Idag har jag varit  hos Tessan och fikat lite. Jag har kommit underfund med att det är fyra ställen som jag vistas på för det mesta. Första är såklart mitt hem, det andra är att jag tillbringar mycket tid hos Tessan, det tredje är jobbet och det fjärde är Linköping. Fart och fläkt hela tiden, men jag gillar det skarpt =) Älskar att röra på mig och hatar därmed att bli sittandes och jäsa som en soffpotatis.

Kom hem för ca 10 min sen och har druckit massvis med koppar kaffe idag/ikväll. Kanske inte så smart med tanke på att jag ska kunna sova. Kaffe är ju bara för gott och jag kan inte leva utan det. En stor last.

Jahopp, nu är det nån som gasar som FAAN här utanför :/ Försöka stänga av och sova i det mån det går. Imorgon ska jag jobba. Får se om jag hinner med ett litet inlägg, ska försöka, men lovar inget.

Jag bjuder er iallafall på en godnattkram och hoppas på att ni kommer sova gott i natt. Själv ska jag nu drömma mig bort till varmare breddgrader ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0