Vip-kväll!

Dagen har nåt sin slutdestination. Jag är sjukt trött, vet inte om det beror på vädret (Idag har det spöregnat! Grått, och trist!) eller för att jag har häcken full med saker att göra. Jag var uppe vid åtta idag. Ringde upp jobbet som hade ett par tider åt mig. En lördag bland annat denna månad. Bra bra.

Tog pendeln in till Lkpg och gjorde lite ärenden när jag kom hem var jag dyngsur och kall. Gick upp till Tessan som bjöd mig på lite kaffe, sen bar det hemåt igen och jag hoppade in i duschen för att sedan gå upp till Amanda på hennes Vip-kväll på frisersalongen. Tyvärr blev det ingen lång visit, men jag ska ta en rask promenad upp en annan dag tänkte jag. Funderar starkt på att göra nåt med håret. Helst av allt skulle jag vilja göra en hårförlängning, som jag tjatat om länge, men kostar multum så det blir nog att mörka håret lite. Slingor kanske. Det var trevligt iallafall!! :)

Joel fotade och korten blir säkert kanonfina, han är en hejare på att fota min karl.

Nu har mammsen kommit hem ifrån sjukan, fick ett samtal förut. Skönt.




Åh vad jag avundas hennes fina hår, färgen, ja allt ;) Vill ha!! Guuuuuu så snyggt!! =)

Kommentarer
Postat av: brinken

Verkar vara fart och fläkt i ditt liv varje dag :D

Jo tack metoden funkar bra hittills för min del ;)

2008-11-12 @ 19:15:32
URL: http://beegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0