KALLT

USCHAAN... Så kallt och ruggigt det var i morse!

Drog på mig mina klumpiga vantar som jag trodde skulle va varma än va dom va. Icke, sa Nicke. Blåser rätt igenom dom. Köpte dom förra året. Ångrar det. Men har hittat en par fina fingervantar, funderar på att köpa ett par. Älskar tumvantar, men smidigt med fingervantar då det är lättare att prata i mobben om den ringer när det är kallt ute =)

Idag gick jag upp vid halv åtta, trött och seg som vanligt. Snackade med Jenny på msn i säkerligen en timme om ditten och datten och att jag är avundsjuk och lite ledsen över att jag inte kan gå på hennes Halloweenparty nu i helgen. Men hon ska ha ett till nästa år sa hon, och då ska jag banne mig va ledig =)

Jobbet ringde förut och jag börjar halv två och kör till nio istället för två till åtta. Lite extra tid. Det är bra. Jag behöver fylla ut så mycket som jag bara kan nu.

Farmor ringde igår och berättade att dom var hos pappa och att dom hade varit i Ullared och shoppat igår. Så smidigt när man är hos pappsen tar ju bara ca en trekvart att åka dit. Kan man passa in när det inte är nån kö heller.

Om pengarna och tiden finns så blir det tripp nästa månad. Denna månad har vi fått prioritera annat före nöjen.

Älsklingen och jag kröp ner i sängen förut och vilade en timme. Skönt, när man är frusen och det finns inget bättre än att hålla om den man älskar.

Lycklig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0