Kärlek



Ja, förlåt mig jag vet att jag är fantasilös och tråkig eftersom jag lånat denna bild och inte utnyttjat min kamera och min talang att fota, yeah right =) Hittade denna bild och eftersom förra inlägget tidigare ikväll handlade om sjukhuset så tänkte jag fortsätta lite på den banan.  Ja, bilden talar för sig själv.

Tänker inte tråka ut er med en massa fakta om mediciner hit och dit utan jag vill mest poängtera "Kärlek är en bra medicin". Jag håller med. Ibland kan en puss, en kram, eller en enkel komplimang göra så att man genast känner sig gladare och piggare. Huvudvärken som tynger kanske inte försvinner helt, men lindrar och det onda går över till en känsla av trygghet, harmoni och glädje.

Jag är ingen kärleksdoktor så därför ska jag inte babbla om en massa teorier och anspråk om hur kärleken är.

Däremot vet jag att kärleken gör mig mer än lycklig i denna kravmärkta vardag och jag vet att den där öppna famnen eller en puss på kinden är lika mycket eftertraktad som en Ipren vid månadens eländiga mensvärk.

Håller  ni med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0