Lasagne

Ja, det blev maträtten här hemma idag. Måste försöka passa på att bli av med lite från frysen så man kan fylla på med nya saker, tyvärr har vi en liten frys så man får inte plats med mycket.

Varit i Linköping idag, utnyttjar busskortet så ofta jag kan nu. Passa på och träffa vänner och familj när man är där.

 Ingen shopping, joo förresten en Mer med smak av krusbär, söt men god! Sedan gick jag till ICA och handlade det nödvändigaste eftersom det blir och storhandla sen när lönerna kommer.

Fy, för mensvärk, sorry om jag är för ärlig, tycker den borde komma snart så jag blir av med det :)

Imorgon har jag sysslor att göra minsann, ingen rast ingen ro.

NU har till och med jag skaffat facebook ;) Bättre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0