Linköping

OOOH så skönt att ha ett busskort. Kan åka när jag vill hur som helst. Tillbringat den största tiden idag hos min gumma (Tessan, u name it) Varit i Norrköping en svänga och hämtat Albin. Min gulliga gudson. Har ätit och grosat hela dan idag känns det som. Till LUNCH fick jag korvgryta och spaghetti, sen en massa gott kaffe. Därefter fck jag MIDDAG. Köttbullar och potatis. Och nu..... flötar jag i mig lite choklad. Tjockis jag är, I know!

Träffade Memme idag. Roligt och snacka lite skit. Evigheter sen =) Synd att det inte blev en film, men det går fler tåg.

Snart åker min darling till jobbet och jag ska ska försöka banka lite vett i mig själv och somna skapligt. Fick nästan  hjärtattack imorse av väckarklockan som skrek. Vilket ljud!!

Kommentarer
Postat av: Brinken

Hehe Mat är gott :D

2008-10-14 @ 22:32:21
URL: http://beegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0