Min vän

Det har varit en lång dag idag. Upp tidigt, sen tog jag pendeln in till stan. Åkte till Norrköping där jag träffade Tessan (igen) umgås intensivt just nu och det känns hur bra som helst. Vi har alltid en massa och prata om. Snäll som hon är så bjöd hon på lunch. Wokad kyckling med nudlar :) :) Tog en tripp till New Yorker där jag hittade en svart kortärmad tröja, jag som inte skulle köpa nåt? Menmen den var på REA ;) Eftersom jag har busskort nu så blir det nog en fika inne hos henne imorgon :P

Köpte en kaffe på Pressbyrån och satte oss på en bänk. Har varit en helt underbar eftermiddag, även fast tröttheten kom när jag satt på tåget hem. Nu ska jag kolla lite TV med plutten här hemma. Efter det blir det en varm skön dusch.

Just det, jobbet ringde förut har fått en hel del tider nu i okt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0