Monday

Fy, så seg jag var i morse. Kan det bero på att jag satt och glodde web-tv?! Får helt och håller skylla mig själv. Har precis hinkat i mig en kopp kaffe, en dusch skadar nog inte likaså inte att dra borsten genom håret. Man kan ju se lite anständig ut åtminstone.

Klockan 14 i eftermiddag har jag tid på Arbetsförmedlingen för att gå igenom nåt om någon jobbgaranti. Känns inte så vidare lockande, men obligatoriskt som det mesta här i livet. Jag som hellre hade haft andra sysslor och göra, men det får vänta. Bäst att jag sätter lite fart nu. Har en förmåga att sega när jag vet att jag har mycket tid över, därför blir det oftast att jag får stressa som en galning i slutänden.

Vi höres ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0