Nu jäklar..

Tredje inlägget idag. Inte dåligt för att vara mig. Nu sitter jag här vet egentligen inte vad jag ska blogga om. Känner mig bara så himla pigg och glad idag. Någon energi såg jag inte till i morse när jag steg upp, men nu känner jag mig som om jag vunnit på lotto eller nåt. Det hoppas jag att jag gör imorgon. Fick en Bingolott av min omtänksamma farmor i förrgår så nu får både jag själv och ni därute hålla tummarna för att jag kammar hem nån vinst. Ja, jag räknar inte med någon storvinst men en hunka eller två skulle jag inte skada ;) Nä nu känner jag mig rastlös kanske därför som jag hunnit blogga en del idag. Ikväll blir det mys i soffan. En potatisgratäng kommer tillagas och en köttbit kommer bli stekt.

Kommentarer
Postat av: bitte

Var gärna med och skänk en slant till min rosabandet insammling

Är vktigt att vi hjälper till



länken hittar du i menyn på min blogg

2008-10-04 @ 13:58:55
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0