Pinsamt



Herregud vad jag gjorde bort mig igår på pendeln. Satte mig längst bak där man kan ställa barnvagnarna etc.. Hade min Mp3 på och när jag tittade rakt fram så såg jag kontrollanten komma. Jag hade lagt busskortet i väskan, brukar alltid lägga det i jackfickan annars, hur som helst så hade dragkedjan fastnat i fodret på väskan.

Hur ska jag göra tänkte jag? Slet som en galning, svetten rann. När han kom fram så sa jag att kedjan fastnat och att jag har ett periodkort. Han flinade åt mig och såg att jag skämdes. Men det slutade lyckligt. Fick upp dragkedjan och han kunde dra kortet.

*Suck*

Tror ni inte att dom drog summan dubbelt igår när jag var på Ica, typiskt. Såg det för en stund sen när jag kollade på Internetbanken. Alltid är det nåt!

Hungrig. Dags för lite käk vettja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur du fick upp dragkedjan :D haha

2008-10-21 @ 17:18:50
URL: http://beegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0