Sex and the city

Igår började jag mitt pass halv elva på jobbet. Direkt in till US, själva undersökningen tog inte långt tid, däremot taxin. Fast vi satt ute och gottade oss i solan på en bänk, vilket väder. Helt underbart. Det kändes nästan som att det tog lite på kinderna, men det var väl ett önsketänkande =)

Sen tillbaks till jobbet, timmarna flöt på. Gick kanonbra. Slutade vid 18 tiden, så fick lite myskväll hemma. Jag hoppade in i duschen och Joel gick och köpte kinamat ;) Kollade Idol, men missade utröstningen då jag istället övertalade Joel att se Sex and the city filmen :) :) Den var jättera! Kommer jag absolut se fler gånger.




Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe, hoppa in i en dusch, borsta tänderna och sen kila till jobbet. Ha en härlig LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0