Tillbaka


Hej igen ;)

Nu är jag tillbaka, för vissa en ren besvikelse medan andra kanske tycker att gu va kul att hon börjat blogga igen. Kan inte lova er att jag kommer blogga lika ofta som jag gjorde förut, då jag har mycket annat som tar min tid, men jag ska försöka att skriva så ofta jag kan och orkar. Mycket har hänt sen sist, både bra och mindre bra saker förstås. Just nu är jag i det stadiet i livet att jag velar fram och tillbaka och många frågor dyker upp. Jag hoppas att ni alla har haft en bra sommar. Jag ska försöka lägga upp lite bilder, gamla som nya. Tyvärr är jag bara en amatör vad gäller fotografering.

Kram kram ;)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Oj nu ska det läsas om malin!

2008-10-03 @ 16:55:50
Postat av: Anonym

Vad trevligt, är ju så nyfiken vad som pågår i ditt liv. Hoppas vi ses snart. Kram

2008-10-03 @ 21:38:37
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0