Vill sova!

Sova. Sova. Sova.

Det ända som jag tänker på just nu. Inte tvätta, bara sova. Sova ut för en gång skull. Känna sig utvilad, piggare. Istället ska man upp och tvätta, tvätt tiden börjar nu vid 10. Visst, kanske kan slänga mig i soffan och slumra till lite i mellan.

Kallt är det också. Fötterna mår inte bra utan strumpor. Inte ens inomhus. Kalla som isbitar. Dags och klä på dom kanske.

Jobbet ringde och väckte mig. Ska börja halv elva istället för två imorgon och passet är till åtta, men jag fick gå tidigare på kvällen om det var lugnt sa dom. Börjar tidigare eftersom jag ska in till neurologen med en vårdtagare. Jobba är alltid roligt, dock kunde det vara under andra omständigheter. Just nu känner jag om jag ska vara ärlig att det inte finns nån tid och jobba. Det är faktiskt sant. Låter konstigt. Men känns som att jag har annat som är prio 1 för mig. Jag ska inte klaga, har ett jobb som jag trivs med och det är guld värt. Det är så mycket annat bara.

Dags att sortera tvätten.

Visst är jag positiv idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0