LÖRDAG

Snart har jag gjort min helg, en heldag kvar sen har jag jobbat färdigt för denna helg. Jag brukar bli uttråkad på att jobba en massa helger, men det är bara att bita ihop. Jag är glad att dom vill att jag ska jobba och då ställer jag upp i den mån jag kan. Sån är jag. Man tar tillvara mer på dom stunderna som man verkligen är ledig och njuter in i det sista. Känna att man gjort nåt bra.

Vädret idag kan man inte klaga på. Det har varit kanonväder. Får hoppas att det blir lika fint i veckan som kommer. Gubben har spelat paintball med grabbarna, han ringde nyss och sa att det var dött på stan. Kan man tro  nåt annat i Mjölby eller?? Haha, ja det var längesen jag var ute i den här stan och inte saknar jag det heller. Jag är rätt trött på Linköping också, men där träffar jag oftast fler människor som jag känner och på nåt vis så är faktiskt folket lite bättre =)

Det är månader sen jag festade. Känner inte en gnutta saknad. Skönt att slippa vara bakis och jag jobbar hellre och får in några pund än ligger bakis på soffan med illamående :P


Klockan är snart halv elva och jag ska borsta gaddarna, duschen är redan avklarad. Imorgon är det en ny dag som väntar runt hörnet och jag hoppas att timmarna kommer gå snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0