ONSDAG

Snart ringer min läkare om min gluten igen.. Usch, tycker det börjar bli tjatigt nu om min allergi. Jag vet ju om vad jag inte ska äta och vice versa.

Det gick bra på Af igår förresten, hon är så förstående min handläggare och det kändes bra efteråt. Det är faktiskt skönt när dom kan lyssnar och tar till sig det man säger och inte bara går efter alla dessa regler och bestämmelser.


Jobbet gick inte så bra, jag gjorde mina timmar, men mer än så vad det inte. Fick sätta mig ner två gånger pga att jag höll på och svimma. Men kämpade på. Imorgon har jag ett kort pass på kvällen, men har ringt till poolen idag ifall dom kan plocka bort mina tider i helgen. Hoppas det går. Det känns nu. Sju helger i rad och jobb i veckorna. Men jag tycker inte om att gå hemma, måste ha en sysselsättning, men jag ringde och det känns bra. Får hoppas att dom hittar nån annan som kan ta mina timmar.

´Tvättdags idag med! Så jag har och göra ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0