TISDAG

Duktig jag är som orkade ta tag i disken =) Ibland tar det emot rejält, men skönt när det är gjort. Finns inget värre än att vakna och se hela diskbänken full med disk. Har jobbat ikväll, endast fyra timmar dock men det räckte gott väl. Fortfarande trött efter helgen. Kan vara rätt skönt med ett kort pass också. Var på en av favvo våningarna och där går det alltid bra ;) Jag känner vårdtagarna så pass bra.

Darlingen jobbar, i natt sov jag inget vidare. Hade liksom ingen ro i kroppen och vaknade till när han kom hem.  Jag kommer inte ställa nån klockan på alarm imorgon, varje morgon som jag kan passa på och njuta är lyx för mig just nu. Jag känner att jag behöver dom dagarna för att orka jobba mycket.


Nä, nu ska jag fortsätta msna med Linda och sen blir det nog bingen för mig! Om jag nu av förmodan inte råkar fastna framför dumburken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0