VALBORG




Ja, ikväll är det många som dricker sig aspackade, gör bort sig, är allmänt odregliga och spyr i flickvännens handväska. Nja, jag har nog inte legat däckad på Valborg, inte vad jag vill minnas iallafall.

Tycker det är mysigt att stå framför brasan och träffa på folk som inte sett på ett tag. Jag tycker även att lite god mat hör till och trevligt sällskap. OM man nu är ledig. Det är inte jag. Jobbar bara några timmar, men efter det så orkar inte jag göra så mycket, blir en dusch, kolla lite tv kanske, äta nåt gott med gubben och pussas lite =)


Ja jag hoppas att lillebror sköter sig, han fyller 14 nu i Juni. Men det tror jag :)


Längtar till klockan är halv fyra.... Nervös nu....!

Kommentarer
Postat av: jenny

hej! jaa jag ringde marlene men hon sa att de va rätt lugnt så ja fick inget =(

Jag tycker det är lite lustigt att vi som ska in o jobba hela semesterperioden inte får en chans o hoppa in lite innan så man får lite känsla för det o lite rutin på saker o ting.

Men du får la be marlene ringa mig när du vill va ledig nästa gång =) hihi!!

2009-05-04 @ 12:32:28
URL: http://supersylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0