forts Måndag


Min Älskling!

Min andra hälft, ja så känns det och det är så jag vill ha det. Han får mig att må bra, lika väl som han kan få mig att bli arg, sur och ledsen. Men det är det som är så fantastiskt att man byggt upp en trygghet att oavsett hur man mår så vet man att man älskar och stöttar varandra. Vi är så olika och det är nog det som gör att vi kompenserar varandra så bra. Han är den framfusiga och jag är den som gärna ryggar tillbaka. Han är den som håller tårarna inne, medan jag är den som inte kan hålla tillbaka tårarna när det blir för mycket. Han är den som säger vad han tycker och jag är den som bär sånt inom mig och inte vill hamna i konflikter.

Ja, visst har vi många olikheter? Det är rätt unikt om man tänker efter. Att två med helt olika personligeter kan passa så bra tillsammans. Jag lär mig av honom medan han får sig en tankeställare då och då.




Kommentarer
Postat av: Bodil

Kan man säga något annat gumman, du har fiskat rätt, lycka till med proffsfotografen/kram mamma

2009-09-01 @ 16:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0