LÖRDAG

Orkade inte blogga igår. Efter en delad tur, med sammanlagt 12 timmars jobb ja då är man rätt slut. Fick sån ångest när jag gick hem på timmar att jag bara inte ville dit igen. Halvslumrade till på soffan sen kändes det kört. MEN, jag fixade det och det gick bra!

När jag kom hade Joel börjat hälla upp ett varmt skumbad åt mig, fasen så härligt när fötterna känns som stenklumpar och man känner sig smutsig och äcklig. Kan tillägga att det förekommer magsjuka nu på jobbet, så peppar peppar jag får bara inte åka på det ;(

I eftermiddags efter maten när jag tog mig en tupplur ringde dom hit, Joel svarade och sa att jag inte var hemma. Jag hade faktiskt sagt ifrån också om jag nu hade själv hade svarat. Idag är det Lördag och idag vill jag vara ledig. Jag behöver det. Varit en tung vecka och jag har en ny sådan framför mig. Plus att lillebror är här också och honom vill jag spendera tid med mig nu när man får chansen :) Mamma är på U2 konserten i Göteborg så då fick han vara hos oss en natt.

Idag var vi och spelade äventyrsgolf i Vadstena. Det började bra för mig, men sen kom jag tvåa. Vi avslutade turneringen med en fet mjukglass innan vi gav oss hem och gjorde mat.

Ikväll blir det lugnt, en hemmakväll med tacos, godis, dricka och lite annat gott. Underhållningen blir en film, en svensk vampyrfilm som  vi tankar ner nu. Jag kommer säkert inte kunna somna i kväll, eftersom jag somnade som en gris nu på eftermiddagen. Dumheter bara, men jag orkade inte vara vaken helt enkelt.

Ciao Bella

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag såg dig i vadstena =) vi åkte förbi nere vid minigolfen,, såg allt att du mummsade på glass,, hehe=) kram

2009-08-02 @ 16:31:32
URL: http://teateremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0