MÅNDAG

Vecka 36 idag då, en ny gravid vecka och jag mår bra! Ingen olidlig värk än så länge och det är jag tacksam för. Sover inte så himla bra, men det har jag inte gjort på flera månader så jag är van. Får lite kramp i benet ibland bara och det gör svinont men det går över som allt annat.

Idag vaknade jag vid halv sju, dels för att jag inte kunde sova mer men också för att en envis fluga surrade vid ansiktet, la mig under täcket, men insåg rätt snabbt att det blev för varmt. Spelar egentligen ingen roll om jag är vaken eller sover, sömn kommer jag få vare sig det blir på natten eller en stund på dan. Och jag mår oftast bättre när jag går upp skapligt. Dagen känns mer meningsfull på nåt sätt.

Har inga planer direkt, det enda är att jag måste ringa till lönekontoret och fixa hem papper så jag kan skicka in till f-kassan. Men för tidigt att ringa nu så jag får vänta en stund, innan dess ska jag nog sätta på en kopp kaffe. Ja, det gör ja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0