MÅNDAG

Guud var dagarna går snabbt tycker jag! Det säger bara svisch så är det en ny dag åter igen. Helgen den gick också i rasande fart, i fredags gjorde vi god mat här hemma och i lördags så åkte vi till Valla och spelade minigolf, sen stannade vi till hos farmor på en kaffe. Igår jobbade jag ett hästpass, 9 timmar. Det gick bra, trodde inte jag skulle kunna jobba då jag hade världens magsmärtor lördagkvällen och somnade sent. Men på morgonen kände jag ingenting förutom att jag var supertrött efter dålig sömn. Veckorna blir så långa när man jobbar på helgen och kör Måndagen också, men inte jag som lägger schemat så man får gilla läget. Sista veckan nu på vikariet och det är både bra och dåligt.

Joel börjar jobba idag igen efter sin semester. Nu ska jag slänga mig i soffan och äta lite glass tror jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0