ONSDAG

Dagens goda gärning är förbrukad idag. Har torkat rent ugnen, fy vad flööt det var. Fick slänga disktrasan efteråt! Det var verkligen på tiden, och egentligen så skulle jag kunna ha gnot mer, men orkade inte stå böjd för ryggen, men lite bättre är det iallafall. Har diskat ett berg med disk också efter dagens lunch som bestod av korvstroganoff och ris, har även fryst in lite som blev över. Joel var snäll och åkte och handlade, förr så gjorde det mig inget att åka och handla men nu tar det emot. Tur jag har en snäll karl =)

Dessa två dagar så har jag känt mig lite nere, orkar inte ta för mig nåt känns det som, även att jag vet att jag gör en hel del ändå och inte ska behöva ha dåligt samvete. Men hatar att ligga på sofflocket samtidigt som det är oerhört att bara va.
Man måste få tillåta sig att ha sådana dar också, för vitt jag vet så är inte jag byggd som en Duracellkanin? :)



Tessan & jag på Rix fm... =)


Fick jag huvudvärk igen... blääh!

Kommentarer
Postat av: jennifer

nej men ibland glömmer du nog bort att du inte är en duracellkanin gumman;)

2009-08-12 @ 17:47:29
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0