ONSDAG EFTERMIDDAG

Åh, jag vann budet! *lycklig* Nu har jag köpt en födelsedagspresent till mig själv =)

Joel frågade mig idag vad jag önskar mig och jag har ju två presenter på väg nu. Väskan och bebis och det räcker gott och väl för mig :) Bättre spara pengarna till viktigare saker då vi vill flytta nästa år. Sen har vi lite smått och gott kvar till lillen.

Vill ha en svart väska nu till hösten/vintern. Den jag har nu är så beige och somrig. Visserligen har jag en del svarta väskor, men en är så liten mer som en partyväska och den andra är för stor så den här blir nog perfect ;o)






Längesen jag köpte nåt till mig själv känner jag, förutom sminket sist och det var nödvändigt då jag var inne på sista bottenskrapet nu väntas det bara en ny mascara, funderar på att beställa den via nätet då den är några kronor billigare där, ja det gäller ju att vara smart när man inte är miljonär ;o)

Fastighetsskötarn har varit här, han ringde inte innan så tur att man inte stod i duschen eller satt på toa eller nåt. Hade jag ju hoppat till av rädsla hehe.. Han skulle komma hit imorgon och fixa det sista.

Fy, idag har jag känt mig lite nere, vet inte vad det beror på. Så mycket som snurrar i skallen, saker som jag måste komma ihåg, som måste fixas, samtal som jag måste ringas.

Dags för lite mer kaffe tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0