ONSDAG KVÄLL

Tog en snabb bild på magen, är i vecka 34 :)




Dagen blev bättre än vad jag trodde. Jag åt upp mina knäckisar och slängde mig på soffan igen. Råkade slumra till i en och en halvtimme, underbart! Sen diskade jag, bäddade etc. Mamma ringde och pratade lite. Har pratat med henne på telefon nu i tre dar, och ibland två gånger om dan. Ja, alltid finns det nåt att babbla om :)

Hux flux ringde det på dörren, där satt jag i telefon med Joels jobb t-shirt full med bröstmjölks fläckar, mysbyxor och håret som en risbuske. Hoppade till, men det var bara Tessan och Albin som ville att jag skulle följa med ut till lekparken, men jag fastnade i telefon ytterligare en stund sen ringde Linda och var på väg hit. Varit på bostadsbolaget och sagt upp lägenheten, fixat med lite papper och så. Så det var bara för mig att slänga på mig lite kläder och dra igenom håret med borsten =) För min egen skull ;)

Sen kom Joels lillasyrra och hans mamma en snabbis och lånade skrivaren.

Fick ett oroligt samtal förut, dom ringde ifrån förlossningen och det högg till lite i hjärtat. Trodde det var allvarligt, men dom ville bara meddela att jag hade påvisat bakterier i urinen, så jag har åkt på urinvägsinfektion. Kunde jag inte ana då jag inte märkt av nånting, men så är det. Åkte ner förut och hämtade ut pencillinet så det ska jag äta i fem dar nu tre gånger på dan.

Trodde att det här skulle bli en lång och seg dag, men eftersom jag haft trevligt besök här hemma så har den gått fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0