TISDAG

Fy vilken pers det har varit!  Det började i Söndags.. ville bara sova hela tiden, så fort jag lade mig ner så somnade jag och när jag gick upp så fick jag yrsel. Igår var det likadant men då svettades jag massor med. Idag känns det lite bättre, har dock huvudvärk och känner mig bitvis orkeslös, men ska ändå jobba imorgon. Känns inte som att jag gjort annat än och sovit i två dar och jag pallar det inte! Igår hade jag så dåligt samvete för att jag sjukanmälde mig, viljan fanns där men kroppen sa ifrån. Joel köpte hem glass igår så det har jag mumsat i mig i stora lass ;)

Imorgon är det Skänningemarken tror jag och jag är inte sugen att gå nu. Jobbar till 14 sen kommer mamma efter 16 och hämtar lillebrors nycklar som han glömde på hatthyllan i helgen. Vi får se.

Nu ska jag dricka ett glas juice och ta en dusch, jag har verkligen en bad hair day-dag idag... Ser ut som ett troll! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kanske borde lugna ner dig lite..

2009-08-04 @ 13:34:42
URL: http://madeleeneee.blogg.se/
Postat av: jennifer

Om du mår dåligt och är sjuk måste du ju vara hemma och vila. Du har alldeles för mycket pliktkänslor till jobbet. Det är Du och ditt Mående som är viktigast. Inget annat. VILA och TA HAND OM DIG. Puss

2009-08-04 @ 22:03:18
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: j ;)

virrvelmalin

2009-08-06 @ 07:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0