TORSDAG




Haft en trevlig fikastund tillsammans med Jennifer och hennes guldlock till dotter =)

Hon hämtade upp mig, jag kan inte gå så mycket nu pga smärta i magen. Gick in en snabbis på Kicks och köpte lite nytt smink (Jag som skulle hålla i pengarna!), men kände att jag bara var tvungen. Känner mig som ett levande lik utan smink, dessutom gör faktiskt smink att man känner sig lite piggare. Iallafall gör det det hos mig. Tänkte först köpa den jag  köpte sist, men den är så dyr så jag frågade efter ett billigare alternativ och fick faktiskt två produkter för samma pris. Det sved ändå lite i plånboken eftersom det är halva månaden kvar, blir alltid en stor summa, men å andra räcker det ju länge. Ska snåla lite på det när jag går hemma ;)

Sen gick vi in på Kvarnen och köpte med oss en kladdkaka och lite grädde. Jag ska ju INTE äta sånt, men fick bli fusk idag. Blev inte mycket uppätet då vi vara mätta innan, men är det fika så är det ju ;) Känner på mig att den resterande biten inte kommer ligga kvar så länge i frysen.. då vi har en mus här hemma som dyker upp titt som tätt ;)

Har fått ledigt i helgen också, trodde det var helt kört men jag pallar inte.. med denna värk så är det helt otänkbart att jag ska klara en hel helg. Det är alldeles för tungt, sen är man alltid mindre personal på helgen så man belastar kroppen mer. I huvudet så vill jag och kan jobba, men kroppen säger ifrån.

ONT det gör ONT!



Kommentarer
Postat av: jennifer

ja vi får ju göra de, men de är ju inte jag som drar in storkovan direkt i den här familjen, hihi :D

2009-08-16 @ 10:00:23
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0