foto

Fick hem min foundation idag, den är så jäkla bra. Dyr, men prisvärd. Från Dior. Den håller länge, det enda negativa är att flaskan är usel, en pumpvariant som lätt går sönder och man vill ju kunna använda allt. Nu köper jag inte smink så ofta längre, sminkar mig inte lika ofta som jag gjorde innan jag fick barn, men då och då så vill man ju fixa till sig, och hur det än är så blir man faktiskt lite piggare.

Vi gjorde oss iordning och gick bort till fotografen, får se hur resultatet blir. Jag blev inte så nöjd. Känner mig inte tillfreds med mig själv på kort. Har aldrig gjort, det är inte många kort som jag är nöjd med. Skitsamma, det viktigaste är att jag gillar kortet för att vi är en familj där och att mina två älsklingar pryder kortet så vackert. Joel gillar heller inte att bli fotograferad utan tar hellre kort. Ewelyn somnade i bilen så hon ser nog en aning trött ut ;)
Det blir nog bra. Vi ska ta lite mer spontana kort sen framöver när snuttan blir lite starkare i nacken.

Nu ska jag ta tag i diskberget, och vika lite tvätt från igår kväll...




Ja ni ser ju själva :) Bilden togs ute hos Lindas föräldrar i somras. Gravid och lite svullen, men på bra humör och det är väl huvudsaken =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0