frisk luft

Precis ätit en tallrik fil med massor av START efter att ha gått en liten runda med min underbara dotter. Igår testade vi att ställa spjälsängen vid mig och så fick hon lite tillägg på kvällen. Hon somnade själv i två timmar i sin säng och jag kände mig nästan lite stolt. Det gör mycket när man kämpar. Det kommer säkerligen ta sin tid, men jag kommer kämpa på! Jag är så nöjd med att amningen funkar bra för det trodde jag inte i början, men nu funkar det alldeles utmärkt och det finns mjölk i överflöd :) Amningsinläggen går åt som smör här hemma. Men ändå skönt att veta att hon tar flaskan utan några som helst protester iallafall.

Joel ringde förut när jag var ute och sa att jag hade pratat i sömnen. Nästan så jag skämdes när han berättade vad jag sagt =) Jag hade petat till på honom och ryckt i mitt linne och sa "Ser du, den här bodyn är i strl 62 och den är för stor" Haha, nåt i stil med det hade jag sagt. Åh, jag minns inte ett smack! Jag är nog lite galen ;)

Ikväll blir det mys i soffan med lite glögg kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0