Lördag

ERIK VANN IDOL! :) Höll på honom hela säsongen, men dom senaste gångerna så har Calle varit riktigt grym. Han låg inte långt efter.

Vi hade lite myspys här hemma igår, Ewelyn och jag. Hon lite gnällig dock (som flickor brukar vara) annars hade vi en underbar kväll framför tvn. Hon är så härlig, trots sin bestämdhet och hon är världens finaste även att hon blir lite sur ibland =) Hon har en stark personlighet måste jag säga.

Igår provade hon sin tomtemössa och jag måste nog säga att jag har världens sötaste tomtenisse, så rund och go! Hon skrattade massor och det smittade av sig som alltid.

Kommentarer
Postat av: Brinken

Erik var kungen hela tiden! =)

2009-12-12 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0