några mer rader...

Snuttan sover, hon somnade hos mig så jag bar in henne till sängen. Har slängt i ett par maskiner tvätt har en kvar sen ska det bara torka. Det blir så mycket tvätt.. otroligt mycket tvätt att man verkligen är i behov av en tvättmaskin hemma, men sån lyx har vi inte så man får göra det bästa =) En anledning att skaffa sig en massa kläder för man behöver en stor garderob :) Tänk om ändå plånboken vore lite större. Nog om tvätt och pengar.

Andra avenyn är ikväll igen klockan nio, jag sitter som klistrad. Det enda programmet som jag följt länge och som jag bara måste se. Joel jobbar, han kände sig lite bättre idag, men var seg imorse. Från och med Torsdag kväll är han ledig i tre veckor. Jag gillar det, tycker om att ha honom här hemma. Även att det är skönt att han har ett jobb så vi inte går på varandra. Vi kompenserar varandra bra även att han inte är felfri, men det är ju inte jag heller. Långt ifrån. Vi har en grund trygghet tillsammans och det bästa av allt är att han är min. BARA MIN <3

Det lät nästan lite patetiskt, men så är det. Man kan aldrig förutsäga framtiden, men man kan drömma och hoppas.

Vi tar en dag i taget....

Nu håller jag tummarna för projektet "Sova ensam i sin säng". Det går bättre och bättre. Barnmorskan tyckte att hon kunde sova tillsammans med oss, för hennes barn gjorde det och det har funkat utmärkt. Men hur mysigt det än må vara så pallar inte min rygg det. Vi får se hur det går med min älsketott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0