sömntutor

Här hemma är vi lite krassliga, Joel har inte mått bra i helgen. Förkyld och haft ont sina bihålor, trött i kroppen osv. Jag hat fått ont i min tand igen, snart är det Januari och då ska den väck! Ewelyn och jag har vilat i stort sett ända tills nu, planen var att städa lite idag, men det får vänta. Jag myser hellre med min dotter idag/ikväll =)

Joel är på jobbet, han kände sig lite piggare då han lade sig tidigt igår. Vi vill inte bli sjuka.

Precis ätit en tallrik tomtegröt. Jag har inte haft så stor aptit på sistone, vad det beror på vet jag faktiskt inte. Måste skärpa till mig.




Kommentarer
Postat av: Bodil

Slarva inte med maten! Då blir du som mig och robinssondeltagarna, natrium o kalium brist är inte att leka med.kram/mamma

2009-12-15 @ 12:45:24
URL: http://bodilanderssonblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0