söndag

Ewelyn har blivit så snorig ;( Första gången som hon blivit det. Vi har en nässug, tycker att den funkat bra hittils men ska införskaffa en annan imorgon på Apoteket tänkte vi. Idag är det ju inte öppet.

Efter en seg start, iallafall fört mig och dottern så tog vi tag i dagen, tvättade och klädde på oss. Joel var så snäll och bytte blöjan på snuttan tidigt imorse, jag frågade om han kunde och det gjorde han utan några som helst protester. Snäll karl man har som hjälper till. Sen somnade vi om och vid tio gick han ner till tvättstugan. Så nu tvättar vi för fullt igen.

Tog en snabbis till Sharpman då Joel provade ett par byxor i somras som inte blev köpta då, men som vi tog nu istället. Ett par fritidsbyxor som han kan ha när han är ute hos sin mamma eller fotar, blev ett par skor också till honom ett par Gore Tex. En slant gick det på, men är ju bra kvalité som han kan ha bra länge. Det blev inget till mig, fanns inget direkt som jag ville ha heller och det var ju bra ;)

I eftermiddag ska vi äta tacos, längesen nu och efter det ska jag ta fram snabeldraken, plocka lite för imorgon får vi besök.

Ikväll ska vi kika en film som Joel laddat ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0