Blåbärssoppa

För ovanlighetens skull så har jag druckit ett stort glas med blåbärssoppa idag. Läskande gott, när den är kall. Ja, nog om det.

Puuh, i natt hade jag inga mardrömmar. Även fast det känns som det. Hjärnan går segt idag. Kroppen likaså. Hamnade ändå rätt skapligt i sängen då jag brukar vara uppe sent för det mesta. Hoppas verkligen att Joel börjar två-skift så jag får lite sällskap. Känslan att alltid somna ensam, ja den är inte kul. För att inte tala om hur tråkigt det är när jag går upp och Joel ligger kvar i sängen och snarkar.

Här hemma ser det ut som ett bombnedslag, eller ja det är inte dammigt utan bara att det ligger en massa saker framme. Jag vet, den största boven är jag själv. Jag är hopplös för tillfället. Hoppas det blir lite ändring på det snart när den efterlängtade energin är tillbaka.

Som igår, tyvärr så har jag faktiskt inget upplyftande att skriva om. Ska värma lite mat sen igår och sen ta en dusch. Därefter jobba lite. Jag behöver en spark i baken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0