Fredag

Hej svejs!

Hoppas allt är bra med ER =)

Jag hade skrivit ett ganska långt inlägg igår när jag kom hem, men det vart nåt serverfel så alltihop försvann. Så detta inlägg kommer nog bli lite långt, antingen läser ni eller så skiter ni i det hehe..

Igår så ringde jobbet vid kvart över tre och sa att jag var tvungen att prova ut arbetskläder, det va igår som det gällde. Jag skulle ju börja jobba klockan fyra så fick lite brådis, klädde på mig och kilade ner. Sen började mitt pass och det gick över förväntan, hur bra som helst. Tröttheten fanns med hela tiden, men jag lyckades lura bort den ibland. Timmarna gick fort iallafall och det är huvudsaken!

Idag har jag jobbat, men endast tre timmar. Fast det var effektiva timmar då jag kom lite tidigare och satte igång meddetsamma, några extra minuter är ju aldrig fel =) Känner mig lite slö, men det går säkert över till kvällen. Ska sätta igång med lite käk snart tänkte jag :)

Ja det blev visst inte så mycket nedkluddat. Önskar att jag kunde bidra med mer, men fredagen är ju inte över än ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0