Fruktsoppa

Jag har fått smak för fruktsoppa. Har alltid varit en favorit, men nu dricker jag minst ett stort glas om dagen. Är ju mycket socker i, och inte så nyttigt. Men på nåt vis så känns det fräscht!


Min dietist ringde nyss och jag känner mig stolt över att jag skärpt till mig angående min glutenallergi. Jag har skött mig sen sist jag hade kontakt med dietisten, från att ha slarvat hela tiden så har jag varit jättenoga med det. Någon enstaka gång så har det åkt ner nåt, men förutom det så har jag varit duktig eller ÄR duktig =)




Det tar ju tid innan man får bort en vana och jag har ju alltid kunnat äta precis vad jag velat ha hela tiden. Men allt går, om man bara ge sig fanken på det ;)

Ja.. hmm, vad som händer idag vet jag inte. Blir lugnt. Ska sitta med lite papper tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: brinken

va duktig du är :D bra och äta rätt! =)

2009-02-09 @ 21:19:42
URL: http://beegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0