Grossen

Hmm, idag har man varit på arbetsförmedlingen och lämnat in pappret. Gör ju det en gång i månaden för att få lite pengar dom dagarna jag inte har jobb. Jobbet ringde förut och har fått rätt mkt tider nu. Är ledig imorgon sen jobbar jag fyra dar i sträck. Kommer bli tufft, men så är det.

Förutom att ha varit på Af och pratat med jobbet så har jag varit hemma hos Tessan och umgåtts. Lilleman är inte pigg alls, hoppas han blir bra snart!

Idag på eftermiddagen har vi varit på City gross och handlat. Blev fyra kassar fulla av diverse olika varor. Denna gång fick vi mkt för pengarna, brukar va så olika det där. Ibland blir det svindyrt och man har knappt fyllt en kasse full och idag fick vi hem massor. Beror ju lite på vad man handlar såklart.

Annars har jag bara latat mig, har ju en anledning till det och det är skönt. Fryser så dant, oavsett om jag ligger nedbäddad eller inte. Hoppas inte på feber. Det räcker som det är ändå.

Mannen här i huset har åkt till jobbet så nu är jag ensam igen. Hoppas han får börja skift så småningom så vi får sova tillsammans. Jag avskyr att somna ensam. Har alltid gjort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0