Jahopp

Har man gjort idag då? Jo sovit dåligt ännu en gång. Vaknat flera gånger och det tog tid innan jag kunde somna, blev väckt av att telefon ringde, men hann inte svara så jag smet upp och ringde till jobbet. Fick tider både på Lördag och Söndag, men sen ringde hon vid ett igen och sa att det blivit ett missförstånd så jag har inga tider i helgen. Känns både bra och dåligt. I och med att jag känner mig trött och seg så är det skönt att vara hemma och ta det lugnt, men å andra sidan så faller det på min rastlöshet.

Idag har jag iallafall varit på Apoteket och köpt järntabletter. Hade bara ett par kvar här hemma. Sen gick jag till ICA, med sällskap in av Tessan och köpte ett par flaskor LOKA, och så damp det ner en chokladbit. MALIN, att du aldrig lär dig!

Efter det gick jag hem, tessan gick hem till sig och lastade in sina matvaror och jag satte på lite kaffe. Efter en stund satt vi i soffan och tjuttrade innan det var dags för henne att bege sig till dagiset och hämta lilleman.

Jag har masserat Joels fötter, tycker om det för man blir själv så avslappnad av att massera nån annan. Därefter var det min tur och Joel pillade mig i håret. Älskar det. Underbart ;)

Imorgon har jag tid på Synsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0