Lite piggare




Så skönt! Har diskat världens största diskberg, ok... det kändes som det iaf :)
Tagit en skön dusch dessutom.
Blev lite förtvivlad förut. min namnskylt till jobbet var puts väck, letade och letade dom är ju dyra! Men hittade den inte så jag gick in på nätet och beställde en ny, tänkte att ifall jag hittar den sen så kan de ju vara bra med två iaf, om den ena nu skulle råka försvinna igen.

Envis som man är så kunde jag inte släppa det, jag skulle bara hitta den. Högst upp på hatthyllan under vantar o mössor-där låg den!!

Klockan tickar på och om cirka en timme är man på väg till jobbet. Det är lustigt ju länge man varit hemma, desto jobbigare blir det att jobba. Man omar sig lite, men sen vet jag ju att det kommer gå bra bara jag väl kommer dit. Inte vet jag vem jag ska jobba med heller, men det löser sig :)

Är hemma efter nio...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0