Måndag igen!

Veckorna bara springer förbi, helgerna likaså.

För mig känns det nästan som lite helg idag eftersom jag jobbade igår. Blev väckt av min mobil som ringde. Trodde det var viktigt, men sen insåg jag rätt snart att det antagligen var en telefonförsäljare. Nästa gång dom ringer så kommer jag nog få ett utbrott.

Om ca 20 min ska jag tvätta, Slänga i ett par maskiner och i mellan det så tänkte jag faktiskt slänga mig i soffan ett tag. Egentligen så vill jag börja städa här hemma, dammsuga och torka golven, men med tanke på att Joel sover så får det bli senare. En nackdel är att det inte blir av, det är ju nu jag har som mest energi.

Är himla sugen på att färga håret igen. Utväxten är påtaglig. Den syns. Tycker håret ser så ovårdat ut med en större utväxt. Får se om jag tar bilen i eftermiddag och åker och handlar lite färg, annars får det bli en annan dag :)

Härliga Måndag, en ny vecka... Det är Februari. Vädret är sissodär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0