Rachel Ray




Jag tror jag börjar bli som en pensionär. Sitter och kollar på en massa talkshows, eller så sitter jag näst intill bänkad framför "Våra Bästa År". Som att man inte har nåt liv liksom?

Men å andra sidan så ska jag inte få dåligt samvete för att jag är hemma och tar igen mig och det är ju faktiskt inte mitt fel att det är dåligt med jobb nu. Jag hoppas dom ringer senare i veckan. Ett par dar är skönt att vara hemma, men sen blir det bara tråkigt och jag blir så lätt rastlös!

Som sagt, jag brukar kolla på "Rachel Ray" på tv3 om jag nu inte förmår mig att göra nåt viktigare. Men jag gillar det programmet, det är så blandat.

Ja, just idag känner jag mig som en pensionär. Men ibland måste man få ha rätten att tillåta sig vara ledig och bara vila.

Ibland måste hälsan komma i första rummet.


(Håller tummarna för lite jobb i veckan.. jag är ju van och jobba mycket!)

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är inte ensam.. Upptäcker ofta mig själv sittandes o kolla på våra bästa år, sorgligt men sant. haha

2009-02-04 @ 10:32:48
URL: http://idaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0