Söndag

Go morgon allesammans!

Har inte så mycket att säga såhär på morgonen, har lite ångest och olust för att jag ska jobba om ca 1 timme. Känner mig inte alls motiverad idag. Hade hellre legat i soffan med pläden och kollat repriser. Men, som alltid så vet jag att timmarna går fort när jag väl är på plats.

Fick några fina produkter från GHD igår av Joel. Bland annat badskum, shower gel, body butter etc. Han fick det igår på Bröllopsmässan eftersom han fotade. Då fick han en tack-present och det passade mig utmärkt =)


Klockan tickar på här. Ska slänga mig lite snabbt i duschen, klä på mig och tvinga i mig en banan. Måste äta nåt!

Vila ni som kan. Söndag är ju en vilodag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0