Tvättdag

Hmm...

Har egenligen inget vettigt att skriva om nu, men jag ville ändå få in ett inlägg innan det är dags för mig att sova. Idag gick jag upp skapligt, låg och snoozade ett bra tag. Ville bara sova, men har man en bokad tvättid och dåligt med underkläder ja då får man bara pallra sig upp vare sig man vill eller inte.

Det gick smidigt, tråkiga är att inte mycket hann torka. Hade ju bara ett tre timmars pas och då blir det lite kärvt om tid. Så nu hänger det på torkställningen inne i vardagsrummet.

Annars har jag inte gjort så mycket. Joel gjorde maten idag. Riktig husmanskost. I like ;)

Jobbet ringde förut, ska jobba ett par timmar Söndag morgon. Kommer bli kämpigt att pallra sig, men det är bara att inte gnälla och bita ihop.

Dags för lite sömn åter igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0